News

The decision to pull the plug on RT’s propaganda is a grave mistake

blank

Last week, Vladimir Putin’s favorite global news channel disappeared from TV screens across the UK, Ireland and much of the western world.

Had the decision not been published elsewhere, few people would have noticed. RT, formerly known as Russia Today, had just 3,000 viewers a day in the UK before the ratings agency stopped monitoring its popularity three years ago.

https://www.independent.ie/opinion/comment/decision-to-pull-the-plug-on-rts-propaganda-is-a-profound-error-41415657.html The decision to pull the plug on RT’s propaganda is a grave mistake

Fry Electronics Team

Fry Electronics.com is an automatic aggregator of the all world’s media. In each content, the hyperlink to the primary source is specified. All trademarks belong to their rightful owners, all materials to their authors. If you are the owner of the content and do not want us to publish your materials, please contact us by email – admin@fry-electronics.com. The content will be deleted within 24 hours.

Related Articles

Back to top button